sobota, 2 marca 2013

Perła wśród wieprzy



Mój „śmietnik” cały czas świeci pustkami, raczej ktoś inny na moim miejscu by się zniechęcił i przestał już kontynuowanie tworzenia. W sumie jestem zniechęcony, ale coś wciąż mnie trzyma by dalej w nim pisać. Tym razem nikomu nie karzę się zatrzymywać na blogu, ale sam chciałbym polecić pewien kanał internetowy na YouTube. 



„Polimaty” – kanał, na którym możemy się spotkać z czterema dziedzinami wiedzy: historia, sztuka, psychologia i medycyna. Prowadzący kanału po prostu „ma łeb”, dzieli się swoją wiedzą i to nie w taki sposób jak większość nauczycieli w polskich szkołach, czy wykładowców. Najzwyczajniej na świecie mówi w sposób, który Cię zaciekawi. Tak, że będziesz chciał więcej i więcej. Gdyby wszyscy nauczyciele w naszym kraju braliby przykład z prowadzącego, Polska byłaby już dawno światową potęgą. Dziwi mnie tylko mentalność w naszym kraju, że taki kanał właśnie musi walczyć o każdego widza bez sztabu profesjonalnych kamerzystów, dźwiękowców, grafików itp. A przecież inne tandety, od których robi się niedobrze w telewizji, czyli te wszystkie „Kuchenne Rewolucje”, „Mam talent” i parę innych ma po kilka milionów widzów… Nie będę tutaj dodawał, dalszego swojego komentarza, nie jest potrzebny, tylko odwiedźcie ten kanał! Mojego bloga nie musicie czytać, ale jeśli nie odwiedzicie tego kanału, to będzie zniewaga krwi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz