sobota, 23 marca 2013

"E-mail od Pana Boga"



Książka pt.: „Kolejny E-mail Od Pan Boga” autorstwa Claire Cloninger i Curt’a Cloninger, delikatniej mówiąc arcydzieło. Co znajdziemy w niej nadzwyczajnego? Zacznę od początku: Autorzy książki stworzyli całą serię, gdzie znajdziemy „e-maile od Pana Boga” np.: do mężczyzn, do dzieci, do nastolatków. Pamiętam, gdy kiedyś posłyszałem od mojej siostry, że nie czyta Pisma Świętego, ponieważ nie do końca jest dla niej zrozumiałe. Po jakimś czasie kupiłem jej książkę z tej serii zatytułowaną „…do kobiet”. Głównie, dlatego, że potrafią „na chłopski” rozum tłumaczyć Biblię. W każdej znajdziemy około 250 „e-maili od Pana Boga”, gdzie zazwyczaj na wstępie jest krótki fragment z Pisma Świętego, a następnie podnoszące na duchu rozwinięcie, akurat idealnie by codziennie czytać po jednym by odpowiednio to wszystko przyswajać. Ale zresztą, co będę się rozpisywał, udostępnię tu jeden z „e-maili”, myślę, że to będzie najlepsza reklama. 

„Błogosławieni,
którzy łakną i pragną sprawiedliwości,
albowiem oni będą nasyceni.” (mt 5,6)

Moje dziecko!
>Dlaczego dobrym ludziom przydarzają się złe rzeczy? Dlaczego ludziom złym przydarzają się dobre rzeczy? Czasami wydaje się jakby świat stanął na głowie. Handlarze narkotyków mają bardzo dużo pieniędzy, a pracujący uczciwie nie mogą wiązać końca z końcem. Ludzie nikczemni są popularni, a uczciwi – pozostają w cieniu. Czy cię to martwi? Słusznie. To znaczy, że jesteś spragniony sprawiedliwości. 


Jestem Bogiem sprawiedliwym. Nie naprawiam zaraz wszystkiego, gdyż chcę dać złym ludziom szansę na zmianę. Jezus umarł, aby każdy mógł Mnie poznać (nawet handlarze narkotyków i ludzie nikczemni). Dlatego czekam na ich powrót.  Ale nie będę czekał zawsze. Kiedy powrócę, aby naprawić wszystko, śmiejący się ze mnie, nie będą już się śmiali. Nadejdzie czas sprawiedliwości. Do tego czasu czyń dobro i módl się o sprawiedliwość na świecie.
Twoja Sprawiedliwość,
>Bóg

1 komentarz: