poniedziałek, 27 stycznia 2014

Drobne zmiany graficzne

Dama z gronostajem - tyle, że bez zwierzaka, a z gitarą basową? Cóż, to efekt mojej logiki i niezbyt normalnej wyobraźni. Jak każdy widzi na blogu jest nowy baner. Wcześniejszy był przeze mnie zrobiony w około 15 minut. Jednak pośpiech nie jest przyjacielem tworzenia czegokolwiek, więc nowy baner robiłem na spokojnie, przez około 3-4 godzin. 

Baner póki co pozostanie taki przez dłuższy czas. Planuję jeszcze zrobić coś z tłem strony, ale to innym razem. Ty tyle. Pamiętajcie, że pośpiech jest raczej wrogiem twórczości.

4 komentarze:

  1. A mi się podoba ta Twoja nienormalna wyobraźnia i twórczość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dzięki takim komentarzom chce się dalej tworzyć!

      Usuń
  2. Nagłówek wspaniały bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  3. No oczywiście, lepiej się nie śpieszyć ;) A baner mi się podoba bardzo, niekonwencjonalny :>

    Co do Twojej propozycji - przebywanie z kotem jest cudowne, a nie zamieściłam go na liście dlatego, że ta lista była zbiorem rzeczy polecanych przeze mnie w ostatnim czasie, doświadczonych przeze mnie etc, a niestety kota ostatni raz głaskałam z miesiąc temu, co napawa mnie wielkim smutkiem. Miałam kota, ale poszedł sobie i nie wrócił, także no ;(

    OdpowiedzUsuń