środa, 6 lutego 2013

Śmieciowe Myśli cz. I



Więc w ten zimowy wieczór, lekko schorowany siadam przed laptopem, piszę… I spotykam blokadę, opór myślowy, bo powiedzcie mi kochani chce się temu światu nadać barw, piękna ale jak? Jak skoro my ludzie, tzw.: „Homo sapiensy” jakoś przywykliśmy i chyba nam tak pasuje, bo za żadne skarby nie chcemy zmienić swego myślenia na odrobinę pozytywniejszego. Tak naprawdę lubimy robić z samych siebie takie biedne ofiary i wymuszać wśród innych litość? No ogarnijmy się! Są ludzie na tym świecie którzy naprawdę mają przechlapane. Nasze problemy są i będą, ale wielcy będziemy kiedy zamiast zajmować się własnym tyłkiem zrobimy coś dla tych słabszych, biedniejszych. 

Tak kiedyś pytałem Bozie jak ten świat niby można uczynić piękniejszym jak ludziom tak naprawdę podświadomie spodobała się ta szara rzeczywistość, kiedy są takimi pesymistami i chcą brnąć w smutku. Bóg dał mi wyraźną odpowiedź (Jeśli czyta to jakiś ateista to uprzejmie proszę o szacunek do mojej wiary, a nie żeby od razu mnie od schizofreników wyzywać), że nic nie stoi na przeszkodzie bym zmieniał to w świecie przez dawanie ludziom szczęścia. 

Za przeproszeniem, co się wskóra ciągłym smutkiem? Ogarnijmy się! Jak chodzimy wszędzie z podłą miną, to stajemy się częścią systemu autodestrukcyjnego całego świata. Wiadomo, jest nam ciężko braciszkowie i siostrzyczki, ale kurcze… Kiedy mnie dopadały ciężkie chwile tak, że nawet miałem chęci już nigdy więcej się nie uśmiechnąć, to przynajmniej nie okazywałem tak tego smutku, żeby innych nim nie zarażać. A kiedy potrzebowałem pocieszenia, to po prostu mówiłem otwarcie do przyjaciół, że jest mi źle. Chyba można po prostu wyżalić się najbliższym osobom, zamiast każdego kogo się spotka na drodze zrażać złym nastrojem. Jednym z naszych problemów to po prostu nasze umiłowanie do pesymizmu i tyle…

Dobrze i tak zapewne wielu po przeczytaniu tego weźmie mnie za pseudo-filozofa (Hipokryta! Każe myśleć pozytywnie, a sam podchodzi do swojej twórczości pesymistycznie). Mam taką prośbę, bo na tej stronie jest funkcja dodawania komentarzy i wiem, że mogą tu przebywać osoby które mogą się lepiej znać, więc będzie mi miło, jeśli ktoś zostawi tu jakąś opinię, co można zmienić, poprawić, za każdą radę będę niezmiernie wdzięczny! Po prostu stworzyłem tą stronę by służyła ludziom i nie chcę by znajdowało się na niej coś złego, to raczej byłoby na tyle. 

Tekst trochę chaotyczny, bo bez owijania w bawełnę przyznam, że pisany na luzie i nie chciało mi się spinać.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz