piątek, 14 czerwca 2013

Wywołać trochę uśmiechu

Ostatnio w sieci natchnąłem się na coś takiego...
I jak tu się nie uśmiechać widząc jak paru kolesi z jajami w drobny sposób uszczęśliwiają inne, przypadkowe osoby? Co najlepsze, znaleźli oni także swoich naśladowców, którzy są polakami i kontynuują tradycje. 
Co by powiedzieć, by pójść w ich ślady? Może minęła chwila i cały internet zostałby zalany podobnymi akcjami? Gdzieś widziałem, jak ktoś negatywnie wyrażał się o takiej akcji, ponieważ dobro powinno się robić bezinteresownie, nie chwaląc się tym na YouTube. Myślę jednak, że chłopaki tu są usprawiedliwieni, w pewien sposób chcą aby inni ich naśladowali, dlatego to rozgłaszają. A przy okazji czynienie dobra ogląda się o wiele razy lepiej, niż ten cały szajs który leci w zwykłych telewizjach publicznych...

3 komentarze:

  1. Udostępnie to gdzie się da! Takie filmiki, takie akcje powinno się, a nawet trzeba rozgłaszać i podawać dalej!! :)
    Aż chcę w tym momencie wziąć wszystko co mam w domu, co nie jest mi potrzebne i wyjść na ulicę i rozdać! Natchnęło mnie... oj tak!
    Marzeniem jest, by taka akcja rozeszła się po świecie jak Harlem Shake, który tańczyl przez pewien czas cały świat..

    OdpowiedzUsuń
  2. jest mnóstwo ludzi, którzy robią dobro bezinteresownie i nie chwalą się na yt, ale potem nikt o tym nie wie, i każdy narzeka, że ludzie są źli i koło się zamyka...
    uwielbiam cytat z Małego Księcia na dole strony :)

    OdpowiedzUsuń