środa, 27 listopada 2013

Lista 100 rzeczy którę chcę zrobić przed śmiercią



Jakieś dwa lata temu spotkałem się z czymś takim jak „lista 100 rzeczy które chcę zrobić przed śmiercią.” W sumie może wielu z Was już o tym słyszało. Swojego czasu pisałem o tym zawzięcie na swojej starej stronie, ale po kilku wpisach odeszło to w niepamięć. Nie utworzyłem listy swojej setki marzeń. Jakoś chyba ostatnio ruszyło mnie sumienie, ze względu na niedokończenie czegoś co sam sobie obiecałem. Zabrałem się za to, wciągu tygodnia sporządziłem całą listę, którą Wam prezentuję w tym wpisie. Teraz tylko zabrać się za skreślanie poszczególnych punktów z listy.
Jeszcze jedna sprawa, kilka osób czyta tego bloga, chciałbym Was zachęcić do spisania podobnej listy, może z czasem stanie się to dość popularne, większa liczba osób sporządzi coś takiego, a jak wiadomo, potrafi to dać kopa by zmotywować się do spełniania własnych celów życiowych.


1.Napisać książkę.
2.Posiadać stronę internetową z 10 milionami wyświetleń.
3.Wziąć udział w maratonie.
4.Mieć w swym posiadaniu zabytkowego Forda Mustanga
5.Podnieść się 100 razy na drążku.
6.Zwiedzić przynajmniej 20 różnych krajów.
7.Pojechać na wakacje camperem.
8.Kąpiel morsów.
9.Wyremontować stary samochód.
10.Zwiedzić Polskę rowerem.
11.Jeździć samochodem na torze wyścigowym.
12.Pisać do gazety.
13.Mówić w trzech obcych językach
14.Przez jakiś czas chodzić na strzelnicę.
15.Mieć kolekcję zabytkowych samochodów.
16.Kupić nowe, skórzane glany, dobrej jakości.
17.Ułożyć kostkę rubika w przeciągu 15 sekund.
18.Założyć własną, malutką kapelę muzyczną.
19.Zobaczyć zorzę polarną.
20.Mieć w posiadaniu trampolinę.
21.Zobaczeć wodospad Niagara.
22.Zrobić 200 pompek pod rząd.
23.Wrócić do tańczenia breakdance.
24.Mieć w domu prywatną bibliotekę.
25.Mieć w domu drobną winnicę.
26.Lot helikopterem.
27.Wyuczyć pamięć fotograficzną.
28.Zwiedzić Prypeć.
29.Napić się wina z porządnie dobrym rocznikiem.
30.Stać na rękach przez 10 minut.
31.Stać się niezależnym finansowo.
32.Pływać kajakiem.
33.Przejechać się czołgiem.
34.Oddać szpik kostny.
35.Wypić z przyjaciółmi butelkę Jacka Danielsa.
36.Umieć układać 10 różnych rodzajów kostek rubika.
37.Przeczytać od deski do deski Biblię.
38.Mieć w domu arsenał różnych gitar.
39.Umieć podnieść się na drążku na jednej ręce.
40.Wejść na wieżę Eiffla i zrzucić z niej papierowy samolocik.
41.Nauczyć się salta w tył.
42.Nawdychać się helu, po czym przeprowadzić konwersację.
43.Udekorowac dom fotografiami rodzinnymi.
44.Zostawić kelnerowi napiwek na ponad 200 zł.
45.Ujrzeć papieża na żywo.
46.Zjeść pizzę we Włoszech.
47.Zainwestować w quada.
48.Być na gali boksu/MMA.
49.Przebiec się boso po śniegu.
50.Porozmawiać z Hiszpanem, we Włoszech, po angielsku.
51.Nauczyć się żonglować.
52.Wypić Martini we Włoszech.
53.Zobaczeć posąg Jezusa Chrystusa w Brazylii.
54.Pruć samochodem przez niemieckie autostrady.
55.Zjeść 10 hot-dogów pod rząd.
56.Być na koncercie Linkin Park.
57.Wybrać się na nocny maraton filmowy w kinie.
58.Zaistnieć w Księdze Rekordów Guinnessa.
59.Doświadczyć stanu nieważkości.
60.Być na koncercie Luxtorpedy.
61.Zaistnieć w kartach historii (pozytywnie rzecz jasna).
62.Zrobić coś przepięknie szalonego.
63.Stać na głowie przez 10 minut.
64.Spędzić dzień w luksusowym hotelu.
65.Wybrać się samochodem w góry.
66.Zrobić sobie tatuaż.
67.Pójść na pielgrzymkę do Częstochowy.
68.Wynaleźć patent na coś.
69.Zobaczyć swoją twórczość na wystawie.
70.Przyozdobić dom własnymi rysunkami.
71.Być uczonym boksu przez zawodowców.
72.Obejrzeć wszystkie filmy z udziałem Charliego Chaplina.
73.Nauczyć się jeździć na snowboardzie.
74.Nauczyć się jeździć na nartach.
75.Zobaczeć księżyc przez silny teleskop.
76.Zainwestować w naprawdę solidny rower.
77.Zobaczeć air show.
78.Pomóc zmienić życie kilku osobom na lepsze.
79.Nurkować w morzu/oceanie.
80.Zobaczeć Koloseum.
81.Zobaczeć Monę Lisę.
82.Wspinać się po stromej górze.
83.Wrzucić do morza wiadomość w butelce.
84.Stworzyć obszerne drzewo genealogiczne.
85.Zwiedzić Nową Zelandię.
86.Nauczyć się łucznictwa.
87.Kupić dobry aparat.
88.Uratować komuś życie.
89.Mieć w domu stary, działający gramofon.
90.Zarabiać na życie pisaniem.
91.Być kiedyś na światowych Dniach Młodzieży (A przynajmniej przed tym jak już całkowicie stanę się starym piernikiem).
92.Być na wyścigu F1.
93.Zainwestować we własną ławeczkę do ćwiczeń siłowych.
94.Nauczyć się grać w golfa.
95.Zorganizować szlachetną paczkę.
96.Zbudować własny teleskop.
97.Zrobić zdjęcia dobrym aparatem z London Eye, Statui Wolności oraz Wieży Eiffla.
98.Zatańczyć breakdance w miejscu publicznym.
99.Nagrywać filmy na Youtube.
100. Najważniejsze – założyć szczęśliwą rodzinę.

Jakby ktoś zauważył powtórki na tej liście to prosiłbym o zwrócenie o to w komentarzu. Wiem jaki roztrzepany gość jestem, kiedy spisywałem tą listę z zeszytu na laptopa przynajmniej 4 razy napisałem identyczne punkty. Postaram się teraz więcej pisać na ten temat, mam także nadzieję, że jak najszybciej skreślę któryś z obranych sobie celów, życzcie mi powodzenia ludzie i jeśli macie ochotę zróbcie coś podobnego. 


13 komentarzy:

  1. 10 miliomów wyświetleń, ludzie to mają ambicje D:

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! podziwiam, że chciało Ci się ; ) i życzę, aby tak się stało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisać takie coś, to nie jest jakiś wielki wyczyn. Przez tydzień codziennie przez 10-20 minut pomyśleć i powstało. Wyczyn będzie, jeśli te punkty się wypełni ;)

      Usuń
  3. Hej :)
    Wpadłam na Twoja listę "100 rzeczy, które chcę zrobić przed śmiercią" przez zupełny przypadek, ot szukając czegoś zupełnie innego w google. Z czystej ciekawości przeczytałam ją i jestem pod niesamowitym wrażeniem. Rzadko kiedy coś zmusi mnie do napisania komentarza, więc wiedz, że to musiały być naprawdę silne emocje. Sama mam założony zeszycik, w którym wpisuję swoje marzenia, życiowe cele - część powtarza się z Twoimi (tu, czytając je, na mojej twarzy pojawiał się uśmiech), część wiem, że zaraz jak tylko skończę pisać komentarz dopisze do mojej listy. Naprawdę poprawiłeś mi humor na cały dzisiejszy wieczór i podejrzewam, że kilka kolejnych dni! Miło, że ktoś o takich ciekawych i wspaniałych marzeniach siedzi gdzieś tam, po drugiej stronie komputera ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tworzę właśnie własną listę 100 :) i Twoja posłużyła mi za inspirację , dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. własnie teraz tworzę taką listę i Twoja posłużyła mi jako takie natchnienie ;) Życzę Ci aby wszystkie woje marzenia się spełniły, ponieważ każdy na to zasługuje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jesteś czasem w neokatechumenacie?

    OdpowiedzUsuń
  7. super lista, również tworze swoja wlasna i Twoja posłużyla mi za inspiracje ;D życze Ci żeby wszystko się spełnilo bez wyjątku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tworzę właśnie swoją listę i mamy wiele wspólnych celów !

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetne pomysły, na pewno kilka ukradnę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie nudne albo nierealne te twoje marzenia... zobaczyć Mona Lisę? Nuda. Wynaleźć patent na coś? I co niby robisz w tym kierunku? Ty? Patent? HAHAHAHAHAHAHAHAHAH :D Dopisz jeszcze ślub z miliarderem i wyspa prywatna na Karaibach hahahahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. 53 year-old Research Assistant III Emma Brosh, hailing from Maple Ridge enjoys watching movies like Stargate and Model building. Took a trip to Gondwana Rainforests of Australia and drives a Tacoma. naucz sie tego teraz

    OdpowiedzUsuń