środa, 30 stycznia 2013

Wypociny wstępne...


Mam w sobie pragnienie, tworzenia, bycia kreatywnym, zrobienia czegoś drobnego dla świata. W tym celu stworzyłem ten cały "Śmietnik Inspiracji". Strona dość wynędzniała i raczej nikt nie znajdzie na chwilę obecną niczego szczególnego w niej. Ale jeśli znajdzie się ktoś, komu będzie chciało się czytać te całe wypociny, krótko chcę przedstawić, czym będę zajmował się na tym blogu. Chciałbym tu dawać ludziom inspiracje, pragnienie czynienia dobra, ulepszenia tej szarej rzeczywistości, gdzie każdy z nas boryka się z trudnościami. Przecież nie ma, co ukrywać, jest ciężko… Jednak nie sam, ale wspólną pracą możemy kochani uczynić ten świat lepszym! 


Domyślam się, że z czasem pojawią się tu osoby, które będą bluzgać na mnie, ze względu na ideologie. Przypominam o przeznaczeniu tego bloga. Podyskutować można, ale nie chcę by to miejsce stało się przyczyną kłótni, złości, zrodzenia się nienawiści. Miejsce, na którym się znajdujecie ma dodać światu odrobinę kolorów! 

W sumie ciągle mam wątpliwości, czy to się uda, czy Wam się spodoba styl mojego pisania i mój światopogląd. Jednak mam w sobie, pragnienie spełniania swoich marzeń, chcę spróbować czy ten blog wypali. W każdym razie kieruję się tu dość znanymi słowami „Lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż żałować, że czegoś się nie zrobiło”. Streszczając to wszystko, przyszłość tej strony zależy od Was! Czy stwierdzicie, że na tej stronie można doszukać się odrobiny dobra, bądź nie. Jeśli znajdzie się chociaż jedna osoba, którą będę ubogacał swoim pisaniem, będę prowadził tą stronę ze względu na tę jedną osobę.

1 komentarz: